У планах реалізації проекту «Велике карпатське коло» Служба автомобільних доріг у Львівській області планує капітальний ремонт мостових переходів через р. Бримівка в с. Плав’є на км 681+054 та в с. Тухолька на км 681+309 автомобільної дороги державного значення М-06 Київ – Чоп, Львівської області
У робочому проекті будуть враховані містобудівні, екологічні, санітарно-гігієнічні та протипожежні обмеження згідно діючої нормативної документації, отриманих технічних умов, висновків органів виконавчої влади та ін. Соціально-економічна необхідність планованої діяльності: покращення стану конструкцій мосту, конусів, мостового полотна, доведення параметрів існуючого мосту до вимог діючих норм із забезпечення безпеки дорожнього руху. Вплив на ґрунти тимчасовий та виключно під час будівництва. Вплив на підземні та поверхневі води не передбачається. Передбачається встановити тимчасові ЛОС з системою оборотного водопостачання для миття коліс будівельного транспорту.
Інформація про наявність на автомобільних дорогах загального користування державного значення стоянок та місць відстою для транспортних засобів у Львівській області
З метою збереження дорожнього покриття автомобільних доріг державного значення від передчасних руйнувань та утворення деформацій, з 1 червня 2020 року вводиться тимчасове обмеження для руху великовагового транспорту, загальною масою понад 24 тонн і навантаженням на вісь понад 7 тонн.
У Службі автомобільних доріг у Львівській області сьогодні, 3 лютого, відбулася презентація на тему «Система захисту інфраструктурних об’єктів від обвалів, каменепадів та ерозій», яку представила компанія PARAMASSI SISTEMAS DE PROTECCIΌN DE TALUDES. Крім представників Служби автодоріг Львівщини участь у презентації також взяли Служби автомобільних доріг Закарпаття та Івано-Франківщини.
Ця компанія має великий досвід із аналізу, проектування та монтажу систем безпеки інфраструктурних об’єктів. Їх досвід застосовується у багатьох країнах, зокрема, Болгарії, В’єтнамі, Аргентині, Індії, Йорданії та інших. Також хочуть поділитися своїм досвідом і з українськими інженерами.
Фахівці, які на ринку працюють понад 25 років розказали особливості та різновид систем захисту інфраструктурних об’єктів. Також наголосили на важливості комплексного аналізу кожного об’єкту, де потрібно проводити берегоукріплюючі роботи та запобігти обвалам, каменепадам та ерозії. Значну роль також відіграють погодні умови, які характерні для того чи іншого регіону та наявність рослинності (кущі та трава краще сприяють запобіганню обвалів, ніж дерева).
Одним із головних правил щодо захисту інфраструктурних об’єктів – запобігти небезпеці (зсувам, обвалам, ерозії) легше, ніж її ліквідувати. Тому діяти потрібно максимально швидко, аби захистити інфраструктуру, зокрема дорожню.
На замовлення Служби автомобільних доріг у Львівській області дорожники виконують роботи з ліквідації аварійної ямковості на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-09 Тернопіль — Львів — Рава-Руська на ділянці с. Гряда — с. Великі Грибовичі.
На автомобільній дорозі М-10 Львів — Краковець в смт. Івано-Франкове тривають роботи з ліквідації аварійної ямковості суцільними картами. Влаштовувати дорожнє покриття дорожники розпочали вчора, 26 лютого. За день влаштовано асфальтобетонне покриття близько 1,4 км по одній смузі руху.
Сьогодні, 26 лютого, дорожники приступили до роботи з ліквідації аварійної ямковості суцільними картами на автомобільній дорозі міжнародного значення М-10 Львів — Краковець в межах смт. Івано-Франкове.
На замовлення Служби автомобільних доріг у Львівській області дорожники продовжують ліквідацію аварійної ямковості на автомобільних дорогах державного значення Львівщини.
“Із снігом зійшов асфальт” - вислів, який часто використовують, обговорюючи стан автомобільних доріг з настанням весни. Оскільки, у післязимовий період - це одна з головних тем громадськості, що є цілком зрозумілим. Адже дорожня галузь впродовж багатьох років не отримувала належного фінансування, а постійні коливання температурних показників, перезволоження дорожнього покриття та багато інших факторів негативно впливають на якість автомобільних доріг.