УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Львівській області

» Прес-центр » новини » Велике будівництво на Львівщині 2021

Велике будівництво на Львівщині 2021

Мережа автомобільних доріг загального користування державного значення на території Львівщини складає 1890,9 км автодоріг та 462 мостових переходи.

Загалом на 2021 рік передбачено коштів у сумі 4,9 млрд.грн. В рамках реалізації Програми «Велике будівництво» впродовж 2021 р відновили чимало автомобільних шляхів в області, загальною довжиною 264,2 км та 22 штучних споруд. Йдеться про будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний середній ремонти.

Олег Береза: «Велике будівництво» – наймасштабніший інфраструктурний проєкт за всю історію незалежності України, який дав позитивний поштовх у розвиток інфраструктури Львівщини. Слід врахувати, що крім економічного (транспортного) ефекту, автомобільна дорога створює позатранспортний ефект на соціально-економічний розвиток країни. До найбільш значущих соціально-економічних наслідків реалізації проєкту «Велике будівництво» можна віднести: підвищення рівня та покращення соціальних умов життя населення в зоні впливу дороги; активізацію економічної діяльності, розширення ринку збуту продукції; активізація туристичної діяльності та відпочинку; створення нових робочих місць».

Найбільш значущими об’єктами 2021 року є:

  • Т-14-25 Миколаїв – Городок – Жовква – Кам’янка-Бузька – Бібрка, яка з’єднує між собою основні магістралі Львівщини. Активно відновлюючи автомобільну цю дорогу, поступово створюємо Велике транзитне кільце навколо Львова, що дозволить суттєво розвантажити кільцеву дорогу Львова та його вуличну мережу.
  • Т-14-03 Грушів – Немирів – цьогоріч розширили ділянку дороги на підході до пункту пропуску Грушів – Будомєж шляхом влаштування додаткової смуги руху. Крім цього провели ремонтні роботина ділянці від пункту пропуску до кільцевої транспортної розв’язки доріг Т-14-03 Грушів – Немирів та Т-14-20 Яворів – Грушів.
  • Т-14-02 Східниця – Пісочна, на ділянці об’їзної дороги Трускавця. Збудувати ділянку в обхід карстових проваль є одним із найважливіших проєктів для дорожньої інфраструктури Львівської області та України вцілому. Адже мова йде про безпеку учасників дорожнього руху. Це є нове будівництво ділянки дороги відповідно до європейських стандартів з якісним дорожнім покриттям та організацією дорожнього руху.
  • Мостовий перехід через річку Західний Буг Н-17 Львів – Радехів – Луцьк.

Швидкими темпами зводимо нову споруду. Переправа, що обвалилася 3 травня, додала чимало клопоту та спричинила суттєві незручності для багатьох. Адже потрібно було долати чималий відрізок дороги, щоб об’їхати зруйнований міст. Завдяки тому, що цю споруду ми планували реконструювати, на момент її руйнування в нас була готова проєктна документація. Впродовж кількох місяців ми отримали всі дозвільні документи на проведення будівельних робіт, забезпечили переправу для пішоходів, облаштували тимчасовий міст, провели демонтаж зруйнованих елементів та приступили до будівництва основного моста.

  • Шляхопровід через залізницю на автомобільній дорозі Західний обхід міста Львова - Велике будівництво сприяє розширенню найбільш завантаженої дороги Львівщини - Західний обхід міста Львова. В рамках цього ми розпочали роботи із реконструкції шляхопроводу через залізницю між населеними пунктами Рудно та Зимна Вода на км 4+014.
  • М-30 Стрий – Ізварино на всій протяжності в межах Львівської області (км 0+000 км 44+230). Це найкоротший шлях від Львівщини до Луганщини. Він з’єднає схід і захід країни. Цей маршрут є Дорогою Єдності. Капітальний ремонт проводили на 43 км дороги та 5 мостових переходів. Станом на сьогодні повністю змінено дорожній одяг та завершуємо капітальний ремонт усіх штучних споруд.
  • Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква. Ще весною автомобільна дорога регіонального значення Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква, яка з’єднує Львівську область із Волинською, була не в найкращому стані. На дорожньому покритті спостерігалися різні деформації. Зокрема, напливи, колійність, тріщини, дрібна ямковість та інше. Цьогоріч ремонтом були охоплені дві ділянки загальною довжиною майже 50 км. Станом на сьогодні маємо відремонтовану дорогу на всій протяжності в межах Львівської області. Крім цього, влаштували кільцеву транспортну розв’язку на пересіченні доріг Р-15 Ковель – Володимир- Волинський – Червоноград – Жовква та М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська у місті Жовква.
  • Т-14-15 Мостиська – Самбір – Борислав, км 3+000 – км 36+138, яка з’єднує прикордонний регіон області із курортним. Наприкінці серпня поточного року ми розпочали роботи для відновлення цього автошляху на 33 - кілометровому відрізку Мостиська – Самбір. Станом на сьогодні маємо 19,5 км дороги з нижнім шаром асфальтобетонного дорожнього покриття з попередньо укріпленою основою. Тобто, належний рух транспорту забезпечений на ділянці Крисовичі – Воля-Баранецька.
  • минулого року ми завершили ремонт дороги Мостиська – Самбір – Борислав між Самбором та Бориславом. Тепер маємо 30 км дороги з гарним та якісним дорожнім покриттям.
  • М-06 Київ – Чоп, км 650+800 – км 665+400 на ділянці Сколе – Козьова – у поточному році завершили роботи із влаштування тротуарів.
  • Т-14-17 Куровичі – Рогатин, км 0+000 – км 29+605. Автошлях Куровичі - Рогатин з’єднує Львівську та Івано-Франківську області. Загальна протяжність дороги становить 43 км. У планах відремонтувати цю дорогу на 30 км по всій протяжності в межах Львівської області. Станом на сьогодні забезпечили належний рух транспорту у нижньому шарі асфальтобетонного дорожнього покриття довжиною 21 км дороги.
  • Т-14-18 Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стрий, км 66+290 – км 78+591. Автошлях Т-14-18 ремонтом охоплено одразу на кількох ділянках загальною довжиною майже 60 км. Адже ця дорога має важлива соціальне значення для Львівщини, оскільки веде до майбутнього пункту пропуску Нижанковичі - Мальховіце.
  • Під’їзд до міста Львова, км 0+000 – км 1+260 - одна з найбільш завантажених автошляхів Львівщини, оскільки з’єднує між собою міжнародну трасу М-06 Київ – Чоп та місто Львів. За параметрами - це І-Б категорія дороги. Вона має по три смуги руху в кожному напрямках. Через інтенсивний автомобільний трафік на цій дорозі, в тому числі, великовагового транспорту, подекуди спостерігалися певні деформації дорожнього покриття. Відповідно, було прийнято рішення, зрізати старий шар покриття та влаштувати новий дорожній одяг, завдяки чому забезпечили належні умови руху.

Реалізуємо інвестиційні проекти. Зокрема:

- в рамках реалізації проєкту «Розбудова прикордонної дорожньої інфраструктури на підходах до пунктів пропуску на українському кордоні» активно проводили ремонтні роботи на автомобільних дорогах Т-14-01 КПП «Смільниця» - Старий Самбір, км 14+950 – км 17+950 (відремонтовано 1,8 км дороги); Т-14-04 Червоноград – Рава-Руська, км 3+137 - км 56+307 (відремонтовано 8,2 км дороги) та Т-14-18 Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стрий, км 0+000 – км 46+435 (відремонтовано 27, 0 км).

Крім цього, цьогоріч завершили капітальний ремонт на автомобільній дорозі Т-14-20 Яворів – Грушів, км 0+000 – км 19+500 (відремонтовано 19,2 км).

  • в рамках реалізації проєкту «Мале Карпатське коло» - спільний проект регіональних влад Львівської, Закарпатської, Івано-Франківської областей та Укравтодору щодо розбудови доріг у центральній частині Українських Карпат. Тільки у лютому 2021 року було презентовано даний проєкт і вже на сьогодні маємо  розроблено  проєктну документацію на 11 об'єктів та на стадії передачі в експертизу 4 об'єкти.

Крім цього вже на сьогодні розпочаті роботи на 6 мостових переходах по усіх з них влаштовано асфальтобетонне покриття та відкрито рух.

       Крім цього, в рамках експлуатаційного утримання автошляхів, влаштовано тонкошарове дорожнє покриття на ділянках доріг М-06 Київ – Чоп, М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська та М-10 Львів – Краковець. Також влаштовано шар покриття на дорогах М-06 Київ – Чоп, М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська, М-10 Львів – Краковець, М-11 Львів – Шегині, Т-14-10 Броди – Тернопіль, Т-14-25 Миколаїв – Городок – Жовква – Кам’янка-Бузька – Бібрка, Т-18-06 Рівне – Млинів – Берестечко - Буськ – Перемишляни.

Заходи з безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах державного значення:

  • Нанесено та поновлено дорожню розмітку довжиною 1100 км (1980 км ліній);
  • Встановлено та замінено дорожніх знаків  у кількості 1602 одиниці;
  • Встановлено та відремонтованого бар’єрного огородження довжиною 7,0 км;
  • Влаштовано штучного освітлення – 26,6 км ліній;
  • Влаштовано тротуарів загальною довжиною 36,2 км.

Крім цього, на автомобільних дорогах загального користування державного значення Львівської області у 2021 році встановлено 19 комплексів автоматичної фото-відеофіксації «КАСКАД 3», зокрема:

М-06 Київ – Чоп – 10 комплексів;

М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська - 1 комплекс;

М-10 Львів – Краковець – 3 комплекса;

М-11 Львів – Шегині – 1 комплекс;

Західний обхід міста Львова – 2 комплекса;

Н-17 Львів – Радехів – Луцьк – 2 комплекса.

Загалом, на дорогах Львівщини правопорушення фіксують 22 таких комплеки.

Влаштовано елементи системи моніторингу за станом доріг та умовами руху  - зважування-в-русі WIM на автомобільній дорозі Н-09 Мукачево – Богородчани – Івано-Франківськ - Рогатин – Бібрка – Львів поблизу с. Шоломинь, км 430.

Крім цього, у 2020 році на замовлення ДП «Фінансування інфраструктурних проектів» влаштовано ще один такий комплекс на автомобільній дорозі М-06 Київ – Чоп в с. Гірне.

Закупівлі Служби автомобільних доріг у Львівській області

Загальна кількість оголошених тендерів у 2021 році – 300 на загальну очікувану вартість 6 916 829 581,77 грн.

Укладено 233 договори на загальну суму – 6 367 119 342,04 грн.

Економія становить понад 500 млн грн. (7,9%).

Проведено великий обсяг роботи для викупу земельних ділянок для реалізації проектів будівництва. Зокрема:

  • шляхопроводу через залізницю з підходами на автомобільній дорозі державного значення М-06 Київ – Чоп, км 546+437;
  • транспортної розв’язки в різних рівнях на пересіченні автомобільних доріг М-06 Київ – Чоп та М-30 Стрий – Ізварине;
  • північної ділянки об’їзної автомобільної дорогим. Львів.

Програма Президента  «Велике будівництво» не могла би бути реалізована без підготовки проєктної документації.

Службою автомобільних доріг у Львівській області за останні два роки розроблено найбільшу кількість за всі роки незалежності України проєктної документації.