УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Львівській області

» Прес-центр » новини » Фінішне асфальтування 12-кілометрової ділянки дороги до майбутнього пункту пропуску

Фінішне асфальтування 12-кілометрової ділянки дороги до майбутнього пункту пропуску

В рамках Великого будівництва на автомобільній дорозі Т-14-18 Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стрий влаштовуємо завершальний шар асфальтобетонного дорожнього покриття на ділянці від Дрогобича до межі Самбірського району, км 66+290 – км 78+591.

 «Автошлях Т-14-18 ремонтуємо одразу на кількох ділянках, адже ця дорога має важлива соціальне значення для Львівщини, оскільки веде до майбутнього пункту пропуску. Зараз вже «стелимо» останній шар асфальтобетону у Дрогобицькому районі та проводимо капітальний ремонт на Самбірщині, зокрема між населеними пунктами Самбір та Нижанковичі за кошти польського кредиту в рамках проєкту «Розбудова прикордонної дорожньої інфраструктури на підходах до пунктів пропуску на українсько-польському кордоні». Також, аби з’єднати між собою дві відремонтовані ділянки цієї дороги, невдовзі оголосимо закупівлю на проведення ремонту останньої зруйнованої ділянки від Самбора до межі району», - розказує керівник Служби автомобільних доріг у Львівській області Олег Береза.

Зазначену ділянку автомобільної дороги Т-14-18 Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стрий розпочали ремонтувати ще у 2018 році. Тоді провели роботи із зрізання пошкодженого дорожнього покриття, підсилення основи із щебенево-піщаної суміші та асфальтування у нижньому шарі асфальтобетону. Через відсутність тоді цільового фінансування, ремонтні роботи на цій ділянці були призупинені.

Цього року ми відновили відновлення дороги і на сьогодні вже маємо влаштовано тріщино-перериваючий шар асфальтобетонного дорожнього покриття.

Крім цього, у межах населених пунктів проводимо роботи із влаштування тротуарів та зупинок громадського транспорту. Зокрема, у селах Брониця та Лішня тротуари вже слугують для безпеки пішоходів.

У ході відновленого ремонту дороги також проведемо заходи із безпеки дорожнього руху.

На об’єкті працює підрядна організація ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл».